פתרון בעיות טכניות

בכל בעיה / תקלה טכנית שיש במצלמה מומלץ לבצע את הפעולות הבאות:

  • שחזור הגדרות יצרן – היכנסו לתפריט השני (לחיצה פעמיים על Menu) > הגדרות ברירת מחדל (Default Setting). אשרו את הפעולה והמצלמה תחזור להגדרות היצרן ההתחלתיות.
  • אתחול כרטיס זיכרון – הוציאו את כרטיס הזיכרון מהמצלמה וחברו אותו אל המחשב באמצעות מתאם/ קורא כרטיסים. היכנסו ל"מחשב שלי", סמנו את כונן הכרטיס, קליק ימני על העכבר ובחרו "אתחול". וודאו שכרטיס הזיכרון נוקה לחלוטין, הוציאו אותו מהמחשב והכניסו לתוך המצלמה. אם התקלה חוזרת צרו איתנו קשר כדי לקבל עזרה.

אחריות

נטתיק, יבואן מוצרי DOD בישראל מעניק אחריות למשך שנתיים לכלל מוצריה. האחריות תחל ביום הרכישה של המוצר בחנות או אתר קניות ברשת שהוסמך כמשווק מורשה של נטתיק. רשימת משווקים מורשים ניתן למצוא בעמוד "איפה לקנות?". במסגרת האחריות, הלקוח יזכה לתיקון או החלפה של המוצר תוך 14 ימי עסקים מיום מסירתו לידי היבואן.

להורדה של תעודת האחריות לחצו כאן


שימוש ראשוני

טרם השימוש במוצר מומלץ לקרוא את הוראות השימוש המצורפות, כדי לדעת לנצל את כל תכונות המוצר בצורה נכונה ולהבטיח חווית שימוש אופטימלית. במוצר עם סוללה, מומלץ להטעינו במלואו לפני הפעלתו, כדי לשמור על חיי סוללה ארוכים בעתיד.


נגן DOD


מדריכי משתמש בעברית

נקודות איסוף


זיופים

תופעת זיוף מוצרים קיימת בכל ענף מוצרי החשמל, במיוחד במזרח הרחוק. מוצרים מזויפים יכולים להגיע גם לישראל, בדרך כלל דרך אתרי סחר אלקטרוני. הזייפנים יוצרים מוצרים דומים וחוסכים זמן וכסף הנדרש לפיתוח ושיווק. כתוצאה מכך מי שנפגע הוא הצרכן שמקבל מוצר נחות שאין לו את היכולות ואיכות הבנייה שיש למוצר המקורי. הדרך הטובה ביותר להימנע מרכישה של מוצר מזויף היא לרכוש מוצרים אצל סוחרים מורשים ע"י נטתיק, היבואן הרשמי של מוצרי DOD בישראל. אין דרך מיוחדת לזהות מוצר מזויף (לפעמים הזיוף נעשה ברמה גבוהה מאד) וסימן האזהרה האמין ביותר הוא כאשר המוצר נמכר במחיר נמוך במיוחד. בכל מקרה, נטתיק לא תעניק אחריות ושירות למוצרי DOD שלא נרכשו אצל המשווקים המורשים בארץ.